So far, so good!

Gooooooo kväll!!

Här e jag i min lilla etta. Heeeelt slutkörd! Måste bero på dålig sömn och fem miljoner nya intryck och människor! Har haft en sjukt trevlig kväll.. och dag! Det e bara o konstatera- socionomfolket är mitt folk! Så jäkla gött är det. Dessutom så är insparken upplagt på ett MYCKET bättre sätt än i Jönköping. Här finns inga faddergrupper som man måste hänga med hela tiden, utan alla är med alla! Fett bra! Sen är det inte så intensivt, utan utspritt på 5 veckor, ist för 2 som i Jkpg, GÖTT! Och utbildningen känns väldigt väldigt spännande på alla sätt.  Kort sagt, jag är glad. HAPPYFACE :D

Nu ska jag packa inför helgens hemvisit! Ska bli så himla gött o träffa allihopa! Vet inte hur länge sen det var jag, Sanna, Nalle och Sicovic befann oss på samma koordinater. Imorgon kommer det iallfall ske, och det ser jag veeeerkligen fram emot. Längtar tills jag får ge Nalleballe en stor kram också!

På åter...hörande/läsande/seende? Ja vad man nu säger när det gäller bloggformatet! Ta hand om varandra!

Bai!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hallå! Nice att du har en blogg, får man börja följa nu då :) Kul att första dagen var bra! Kan ju vara lite nervigt i början :) Är det på humanisten du läser nu då eller?

2012-01-20 @ 16:02:34
Postat av: Linnea Montazami Nordqvist ♥

Allt bra idag ? :D

2012-01-22 @ 13:03:25
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Lisa

Matilda: Vad kul att du tycker det :) Nu läser jag på institutionen för Socialt arbete på samhällsvetenskapliga fackulteten :)

2012-01-22 @ 21:01:12
URL: http://fridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0