There may come a time you just can't seem to find your place. For every door you open seems like you get two slammed in your face.That's when you need someone that you can call. When all your faith is gone. Let it be me.

God kväll! (natt?)

Nu är den jäkeln äntligen inskickad. Blev klar runt 21. Så gött. Dock inte så himlans nöjd. Kommer Jubla högt om jag inte får komplettering på denna tenta kan jag säga. Men men.

Min dag började med att jag försov mig till halv 12. Förvånad? Inte jag iallafall. Så min plan att gå upp och plugga på förmiddagen gick åt skogen. Satte igång direkt. Och kände att ingen av de två uppgifterna vi hade tilltalade mig på något sätt (börjar bra?) så jag ägnade säkert 2 timmar åt att bara komma på vad fasen jag skulle skriva om. Började skriva på båda uppgifterna(slöseri med tid? jo jag vet.)  Anledningen till att det gick så segt var nog för att det inte fanns någon uppenbart, relevant litteratur. Fem av texterna som jag hade velat använda var på norska, vilket går fett bort. Visst att man kan tyda vad det står, men att sedan få in det i hjärnaktiviteten och göra nått bra av det tar ju typ en vecka (jo, men jag är alltid ute i så god tid,yey). Dock måste jag till mitt försvara säga att vi faktiskt läser en svensk kurs och inte en norsk. Tycker det var lite dåligt faktiskt.

Ja ja, tillslut kom jag igång med lite hjälp från min ängel Lova! Utan den hjälpen hade jag fortfarande suttit o skrivit kan jag säga. Så tack för den :)

Jag tog en paus och gjorde mig en Latte. Och vad händer om inte att jag råkar stöta ut hela skiten över fönsterbrädet, pianot och näst in på högtalarna! Sen till råga på allt så slår jag i huvudet när jag ska torka upp det. Lixom, ska man skratta eller gråta?

Kvällen slutade bra iallafall med en promenad följt av en glöggstund med Lova!

Och nu ska jag unna mig ett Vampire Diaries- avsnitt. Som jag längtat haha. Sjukt vad beroende man kan bli av serier.

Imorgon blir det en runda på stan följt av en sista klassfest med Barn & ungdomskultur-klassen. Lite småsorgligt faktiskt, vi är en så bra klass. Men men, sånt är livet. Nya äventyr väntar!

till helgen får jag träffa de här godingarna igen! Äntligen får man träffa sin saknade Nalle med som varit på andra sidan jordklotet ett bra tag! Det blir fint det!

Önskar er en god natt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag skrattar åt LATTEN kan jag säga :D Du är ju för söt! Pepp på dig!

2012-01-18 @ 07:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0