Veckans true-story!

Jag måste bara berätta en hysteriskt rolig grej som hände en kompis i veckan. Jag skrattade konstant i iaf 10 minuter när han berätta det.

Han var i Göteborg och åkte spårvagn. Satt på ett säte närmast mittgången, då det går förbi en snubbe som ska sätta sig längre bak. Snubben lägger sin hand på en av stolparna som sträcker sig till taket precis vid de yttersta sätena för att hålla balansen när han går. Det är bara det att han missar stolpen och istället lägger sin hand på min kompis kind (!) UTAN att märka att han totalt missat stolpen. Han märker inte att han smeker någon annans kind,utan fortsätter bara gå längre bak. Vi snackar inte heller en gammal gubbe utan en kille i 20-årsåldern!

Hur sjukt kul är inte det eller?! Måste varit en fruktansvärt rolig syn! Jag fick mig iaf årets garv!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha, jag kom och tänka på det innan och satt här och skrattade för mig själv :P

2011-03-12 @ 12:41:38
URL: http://andreahansson.se
Postat av: Sanna

Hahaha alltså jag har skrattat så mycket. Inte 10 minuter, men väl 10 ggr, så jävla kul!!!!!! :D

2011-03-12 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0