Kusin Vitamin!

Hejhopp i kvällen!

Hoppas ni mår fantastiskt bra! :)

Idag har jag haft besök av världens finaste kusin. Hon är grymt bra! Tror nästan vi har skrattat sönder våra mungipor haha! Skönt att vi delar samma dåliga humor!
Himlans synd att vi inte kan ses oftare. Denna fantastiska människa bor nämnligen 3,5 timmar bort (Helsingborg) men var i helgen hemma i Lekeryd och hälsade på. Så idag hade vi en heldag, vilket verkligen var på tiden!
Vi har käkat veganpaj på The Coffeehouse (jättegott!) och spelat spel, bakat kladd-deg (kaka?) och scones. Jättegott och mysigt!

Snygggggg!





Kusiner då va!


bakar some scones


GOTT!


Finaste Ida (:

Tack för idag Idisen... diggar starkt att jag har en kusin som dig! :)
Kraaam på dig!
..och på er!
HAJ!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad söt du är! Jag diggar också starkt att jag har en kusin som dig ska du veta ;)Tack själv för en superkul och mysig dag! Det gör vi om snart :) Kramar

2011-02-25 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0