Dunkla Rum

JO, det är sant! Jag har blivit med blogg..tro det eller ej. Men jag tror jag gillart! Vad den här bloggen kommer handla om har jag inte riktigt bestämt än faktiskt, men den kommer troligen innefatta sjukt relevanta händelser i mitt liv. Sen har jag väl nånstans långt in i bland hjärnsubstansen tänkt att det kan vara najs att lägga upp lite av mina teckningar. Men ja.. den som lever får se helt enkelt.

Och jo klart man kan tycka att det är en himla trist första rubrik i mitt alldeles första inlägg i min alldeles första blogg. Men jag bara kände att det kom till mina fingrar, det kändes helt enkelt SÅ rätt. Dels för att det är en himla bra låt och dels för att det är lite så man kan definiera mitt liv som det är just nu. Det är lite så där dunkelt, stilla och otydligt. Tittar man riktigt riktigt noga kan man se lite konturer längre bort i rummet. Kan hända att det är en utbildning? En kurs? Ett jobb? En ny stad?.. Ja vem vet. Förhoppningsvis och ja säkerligen kommer dessa konturer bli allt klarare ju nämre våren, sommaren och solen kommer.

Har några andra mål som ligger närmre i tiden, bland annat det dära lilla söta kortet man måste ha för att få köra bil. Förstår inte varför jag inte tagit det innan, sjukt dåligt av mig. Men nu ska jag banne mig ta det! (Uffe har  lovat att jag ska få låna familjens exklusiva helt fantastiska BMW..när jag vill! Liksom VEM kan motstå det?!)

Sen är det ju även så att jag ska skilja mig. Så sjukt tråkigt är det. Jag och min älskade kombo har sagt upp lägenheten och ska flytta åt varit håll...nämligen hem! (eller ja, Nalle ska ju till Israel/Palestina som volontär samt skriva sin C-uppsats i april-maj, så grym som hon är kvinnan... så är väl mest jag som flyttar hem ett slag)
Tråkigt är det, men samtidigt life goes on! Har varit en underbar tid! Nahal har liksom blivit lite av en extrasyster samtidigt som hon är en helt amazing vän och människa! Helt grymt att jag har privilegiet att ha en vän som hon!

Ja, jag tror jag har kommit till slutet på mitt alldeles första inlägg i min alldeles första blogg.

Nu ska jag spela lite piano!
tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pullisgullisunderbaris!

jag fullständigt älskar dig o din fantastiska blogg (som jag kommer följa slaviskt!)tårarna kommer till mig när jag blir påmind om separationen som ska komma till oss. prutt o elände. men massa kärlek o sånt.

2011-02-02 @ 19:09:53
Postat av: Anonym

du är underhållande kvinna!

2011-02-02 @ 19:14:25
Postat av: ethel

Kul med blogg!! Men tråkigt att du och Nahal ska flytta isär :(

2011-02-02 @ 20:03:07
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Clara

Roligt att du har blogg. :D Lägger genast till din blogg på listan ;) Skojigt!

2011-02-02 @ 20:35:12
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/
Postat av: Madde

Kul med blogg Lisa :D lägger till i favoriter minsann ;)

Puss Madde

2011-02-02 @ 20:40:47
Postat av: Kristoffer

Nice price på cdon.com! Gött lisa. Och va fint du fick till bannern. Det är nog du som får lära mig hur man gör istälet ;)

2011-02-03 @ 06:40:59
URL: http://kristoffere.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, vem hade trott att jag skulle skaffa blogg lixom! :O men kul att ni gillar det!



och tack krisoffer :P haha nej, utan dig hade jag inte fattat ett skit!



och jag vet inte ens om det är så här man svarar på kommentarer... men det får funka för nu iaf :P

2011-02-03 @ 11:37:37
URL: http://fridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0