We see everything that's going wrong with the world and those who lead it, we just feel like we don't have the means to rise above and beat it. So we keep waiting on the world to change

Mjo, jag kände ett plötsligt oväntat sug att ta upp bloggen igen. Så det var ju inte mycket annat än att följa känslan!

Får väl börja med att önska alla ett lyckligt 2012. Helt sjukt att det är ett nytt år. Tiden går så fort. Känns som jag flyttade hit förra veckan i princip. Jisses.

Denna dag har varvats med plugg och Vampire Diaries hehe. Har även fått höra Nalles röst igen, då hon kommit hem från en tre månader lång vistelse i Nepal. Det var dagens finaste kan jag säga. Kvinnan är saknad.
Kursens sista hemtenta ska in på onsdag! Sen på tordag börjar allvaret. Då jag börjar min första dag på socionom-programmet här i Götet. Ska bli superspännande! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det kommer kännas såå rätt. Men det jag läst o hört om det än så länge låter väldigt intressant och känns som rätt grej för mig.

Träffade min kära vän Katrine i helgen med. Närmare bestämt igår. Jag fick komma hem till hennes nya lägenhet, som hon flyttade till samma dag. Jättemysigt! Var jättelängesen vi träffades nu, så det va på tiden att vi sågs o catchade upp lite! Här är en nostalgibild från när vi precis hade träffats på insparken i Jönköping. Länge sen nu. och jag saknar mitt hååååår. vill ha tillbaka det! Halvvägs nu iallafall. Har varit nära att ge upp o klippa av det igen, men ne, det ska banne mig ner nu!

gonatt kära ni!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Hurra för att du bloggar igen! Gillas skarpt :D

Allt går verkligen så farligt fort fram. Tänka sig att du snart är socionom och att mina barn snart kommer sitta där och få vägledning av just dig. haha!

Lycka till med allt plugg så. Och hör av dig om du vill ta en promenad! :)

Kram vännen

2012-01-16 @ 11:18:11
URL: http://katrijasatumaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0