I ditt bröst finns en kuslig maskin, den har en röst och slukar dyrbar bensin. Den producerar hopp och kastrerar drömmar ibland. När den säger stopp, känner du just ingenting.

Helluu helluuuuu!

Hemkommen från klassfesten för en stund sen. Kände att det var lika bra, så man e pigg o taggad imorgon istället. Men den lilla stund jag medverkade va det iallafall himla trevligt.

Jag tror jag är lite knäpp. Jag prioriterar fel saker att va nervös över. Är mer nojig över att gå vilse än att jag faktiskt börjar imorgon! Men men, det e väl bra iofs, när jag hittat rätt så slipper jag noja mer sen, då e det bara o köra så att säga!

Såg att jag slutar tidigt på fredag med, så då hinner jag komma hem i tid till Sannas examensbjudning. Det gillas! Tjejen har blivit riktigt stor nu. Examen, jobb och snart sambo! Jisses. Undra om jag nånsin kommer bli så stor? Känns väldigt avlägset just nu iallafall.

Men men, nu ska jag väl strax krypa till kojs så man e på G imorron! Söv så gött hörni!


två av världens bästa! O snart är sommaren här! Yey :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0