People staring they know you've been broken, repeatedly reminded by the looks on their faces. Ignore them tonight and you'll be alright. We'll cast some light and you'll be alright

Go kväll!!

Kom precis hem från en långpromenad med Emma och Katrine. Magen bokstavligen (typ) skriker efter mat! Men det var iallfall gött att gå en sväng, och träffa Emma igen, det var länge sen nu!

Dock har jag hamnat liiite efter i pluggplanen ( promenaden tog liiite längre tid än planerat, gick hemifrån vid 4a liksom). Men men Vygotskij är en skön typ, vi kommer bra överens, så det ska nog gå vägen. Har lite mindre än halva kvar o skriva.

Först blire dock käk och ett litet avsnitt av Vampire Diaries, 40 min långa. Precis lagom uppladdning inför Vygotskijs olika teorier ;)

Ha en fin kväller!

Bjuder på en bild där jag vikarierar som sekreterare åt Obama!

Kommentarer
Postat av: nalle

stoor glädje över återuppstarten! Lycka till med tentan o skynda hem sen (för du kommer i helgen va?). Längtar ihjäl mig lite helt efter dig.

2012-01-17 @ 07:52:46
Postat av: Sanna

Trodde inte att Obamas sekreterare hade jacka inomhus, men jaja, du hade ju vett att ta av mössa i alla fall ;)!!

2012-01-18 @ 07:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0