Hard light, take the wings of the winter. Song bird, we can`t see you now

God morgon Godingar! Öppnade precis ut till min franska balkong (..ehmm..) och hörde årets första fågelkvitter! Är det inte härligt?! det finns hopp, våren är påväg!

Idag ska jag sysselsätta mig med Lev S Vygotskij! Ringer inga klockor? Nehe, skumt. Han är lika klassisk som Freud och Piaget... tydligen... står det på bokens baksida. Ja ja. Han verkar som en ball snubbe med många bra teorier om hur viktigt barns lek, kreativitet och fantasi är för den individuella utvecklingen. Så Vygotskij, here I come!

MEN först, ett avsnitt av Vampire Diaries (ja, jag är besatt) samt lite frukost .

Ha en go dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo, men jag känner den där snubben allt för väl! Halva min uppsats handlar om den proximala utvecklingszonen :)

2012-01-16 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0