Det räcker med en gnista, ett bloss, de skulle vilja vara som oss.

God kväll!

Söndag! Veckans onödigaste dag. Oftast iallafall. Man gör inte ett skvatt. Men men, iofs kan det ju vara skönt ibland!
Har faktiskt köpt toapapper idag. Lixom bara det är ju minnesvärt.

Har haft Nalle här över helgen. Underbart, fantastiskt faktiskt! Vi har inte setts bara vi två sen innan hon åkte till Nepal i oktober! Så detta va ju behövligt då va!

I fredags när kvinnan uppdagade sig träffade vi även Sickan som va på spontantripp i götet och fikade lite med honom, trevligt trevligt. Sen åkte vi hem to my flat och lagade lite mat, drack vin, spelade o sjung o pratade. Fin kväll var det kan man säga. Älskar den kvinnan alltså!

Sen på lördagen begav vi oss mot staden och vandrade runt i det fina vädret en gaaanska lång stund. O så lunchade vi på Le petit cafè som Katrine hade rekommenderat. O ja som namnet avslöjar så var det ganska litet, men himla mysigt och god mat! Efter att vi ätit oss så mätta att vi kände oss uppstoppade med vadd försökte vi oss på att gå till slottsskogen. Dock gav vi upp när vi kom på att vi gått runt och va tillbaka där vi började och tog då spårvagnen dit istället. Väl där så vandrade vi runt en stund och bara njöt. Vi såg även ett sött par som kysstes precis som att de hade friat eller möjligtvis att det va den första kyssen mellan två väldigt kära människor. Ah, fint vare iallafall. Vi dog lite.
(förbaskat vacker tjej!)


Framåt eftermiddagskvällen åkte vi hem och laddade inför en kväll med fest och dans. Vi mötte även upp Carlos som vi sedan dansade hela natten med. Verkligen rolig utekväll! Vi va hemma klockan 6 hehe.
Efter 4 timmars oavbruten dans känns det idag i lår och vader kan jag säga haha.
(Här kan man även då se min väääldigt snygga "fondvägg", I like it)


Tack för denna helgen Nalle! Du är underbar! Massa kärlek!! <3

Kunde äntligen öppna mitt brevlådefack nu när Nalle hade med sig mina nycklar som jag glömde när jag va hemma för några helger sen. Då fann jag denna söta lilla överraskning. Min mamsing är fin hon! <3


Nu ska jag kolla film och ladda inför en vecka med tentaplugg! woho!

Ha de gytt!
tjing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Får jag vara med och leka med er snart? :)

2012-02-26 @ 22:12:18
Postat av: Lisa

Haha, så klart du får gulle!!

2012-02-27 @ 21:12:23
URL: http://fridells.blogg.se/
Postat av: nalle

tokälskar dig gullfia! tack för en awesome helg! <3

2012-02-28 @ 21:13:27
Postat av: Emelie

SV: Tack så hemskt mycket för din kommentar i min blogg Lisa :) Det gör mig jätteglad att höra! :D



Måste säga att du är ruskigt snygg i din frisyr. Har tänkt det sååå många gånger, men aldrig kommit till skott. Men nu så! Skitsnyggt och passar dig alldeles ypperligt!

2012-03-07 @ 21:10:27
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0