Tell me when you hear my heart stop, you're the only one that knows. Tell me when you hear my silence, there's a possibility I would't know.

Go morron go morron i ottan!¨
Hihi, fredagsottan!! Like like!

Idag blir det lite inslag av handledning och grupparbete. Följt av en runda på stan, mååååååste köpa skor!! Har inte ett enda par som är hela. Förstår inte hur jag lyckas. Köpte ändå två par nya vinterskor nu i vintras. Tror att jag har nått allvarligt fel på mina fötter alltså, eller kanske gångstilen. Jisses. Tänk om det är så att jag har världens knäppaste o fulaste gångstil! Utan att vara medveten om det!! Vem vet?( uppenbarligen ni som sett mig gå) Men ah, jag vet ju faktiskt inte hur jag ser ut när jag går, lixom inget man kollar i spegeln direkt (ELLER?). Slutsatsen på detta är nog, ju mer jag tänker på det, att jag måste ha en speciell gå-teknik som gör att mina skor förslits cirka tretti gånger fortare än med andra gå-tekniker. Dum grej alltså. Mina fötter borde få gå i terapi. Jaja, man får iallafall byta skor ofta. Det är ju kul. Skoj. Underhållande. Treeefligt.

Iaf, kvällen fortsätter sedan med lite middag och spelkväll hemma i mitt lilla krypin. Det blir förjäklans mysigt alltså. Puss på det!

Här är lite bilder från secondhand-runde-dagen med Katrine! Snodda från Katrines blogg http://katrijasatumaa.blogspot.com/ ,titta in vettja! Älskar väggklocksbilden!


Ha en fejn dag!

tjingalinga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0