Meet with a fall

Helluuuu!
Precis hemkommen från provsittningen! Himla trevlig kväll! Alla är så goa o glada!!  O go mat vare med! Fantastiskt faktiskt!
Måste även passa på att skryta lite o nämna att min grupp vann spexet! ( för er som inte är såå insatta i högskolevärlden så är spex lixom all slags underhållning som görs under kvällen.. kan va allt från hålla tal till att dansa (strippa!) till att spela teater osv.. tror det heter likadant på bröllopp o sånt.. aja, nu vet ni iaf^^). Vi vann ca ett kilo godis och massa chips, så att morgondagens föreläsning känns inte liiiika tung när man vet vad som väntar hehe (ska upp 6 nämligen). Gött!

Så måste jag bara skriva av mig lite. Ibland blir ju sååå trött på sig själv. Alla hamnar vi ju i situationer där man blir trött på sig själv och ja, till exempel bara vill göra en specifik sak såå mycket, men så gör man det inte. Hjärtat bara lixom hindrar en, det går inte. Det tar stopp.  Det är då man blir så lack. Skulle va så gött om man bara kunde stänga av stopp-heten då för en sekund och bara göra det... Antar att det är en övningsgrej. Jag suger på det iallafall.
Ville bara säga det. Nu ska jag götta ner mig i sängen och sova hela 5 timmar. WOHO.
Gonatt på er!
Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: haha, jag har suttit och funderat på varför i helvete jag känner igen honom, men det har verkligen varit blankt i minnet... Men det måste ju vara från då jag känner igen honom då :P haha vad komiskt, världen är inte stor alltså! Eller jönköping kanske jag ska säga...

2012-02-08 @ 21:38:30
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0