Lär som om du skulle leva för evigt. Lev som om du skulle dö i morgon.

God Eftermiddag!

Här sitter jag och är lite nöjd. Jojemen! Har haft vaktmästarn här! Han lovade att beställa ett nytt kylskåp till mig, så snart har jag både lyse och frysfack i kylen! Lyx eller vad?! Hihi!

Inte nog med det så va jag på stan med Lova en snabbis efter föreläsningen idag och hittade direkt nya byxor, en blommig klänning och en imitations-skinnjacka. Awesome! Bra dag detta. Ska fortsätta kvällen med att träffa Katrine en sväng oxå, det blir mys!

Var hemma i helgen med och träffade lite vänner och familj. Var i Sanna och Daniels nya lägenhet, jättemysig! Kommer bli hur bra som helst. Dom e så söta tillsammans. Känns dock fortfarande konstigt att dom nu är sambos och att Sanna är Jönköpingsbo. Går inte riktigt in i min lilla hjärna men men...

Ingen tvekan på att Daniel skaffat en attraktiv kvinna iaf!

Nu ska jag gå över till vaktmästeriet och tala med chefen om renovering av mitt "kök". Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, tack så hemskt mycket Lisa!!! Det gör mig jätteglad! :)

2012-02-16 @ 11:31:51
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0