Jag ser pojkar som gråter och flickor som tar dem i hand

God kväller!
Här sitter jag och är proppmätt. Johorå. Jag o Viktor har lagat värstingmiddag! Ungsstekt lax på en bädd av morötter med franska örter och klyftpotatis! GOTT! Detta åstadkom vi i mitt lilla lilla kök. Orgasm för smaklökarna just saying.

Killen är nöjd.

Va hemma i smålandet i helgen. Det var skönt o träffa alla igen, familj o vänner. Blev hemmamyskväll med familjen på fredagen och mysspelkväll med Sanna, Nalle, Andrea o Johannes på lördagen. Mycket trevligt. Gick även en sväng på Forserums marknad.. som blir mindre o mindre för varje år :P men men, viktigaste e ju marknadsgodiset o det fanns ju fortfarande kvar iaf! ;)

Hängde med Sannapanna hela lördagen med! Det var efterlängtat! Inte setts på 2 o en halv vecka, vilket är högst ovanligt förekommande! Den kvinnan alltså. Är så glad att hon är min vän. Bland de bästa som finns i hela världen. Kärlek på det!
Grymmaste teamet! <3

Var även ute med några från klassen igår! Var jättetrevligt! Det e så kul för en i min klass bor vägg i vägg med mig. Hur stora är oddsen för det lixom!? Sen är det en till klasskompis som flyttar in i  vårt hus i november. Helt awesome är det!

Nu är det sova som gäller! Föreläsning vid 9 imorgon. Måste verkligen plugga med. Får bli imon eftermiddag.
Sov så gott med er!

Ciaao!

Kommentarer
Postat av: Sicovic

Gbg verkar ju kanon. Och den maten får du minsann bjuda på när man hälsar på! ;)

2011-09-14 @ 02:40:32
URL: http://kristoffere.blogg.se/
Postat av: Sanna

När kommer vi och hälsar på då Sickan? Lite hjärtan på dig kvinna <3 Det var efterlängtat, och spelkvällen var mycket trevlig!

2011-09-14 @ 09:33:49
Postat av: Sanna igen

Det är en kul tjej det där som har en blogg hon aldrig uppdaterar!!!!!

2011-11-16 @ 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0