Like a rainbow 'round my heart

Gomorron!

Tisdag, veckans bästa dag! inleds med tvätt och städ, övergår sedan i plugg, för att slutligen avslutas med ett sjukhusbesök. Bättre än så kan det knappast bli! Woho.

Man skulle ju även kunna välja att se det ur en annan synvinkel: Det är ej så mycket tvätt, inte många kvadrat att städa, plugget är intressant o roligt och sjukhusbesöket kommer bli sjukt gött att bli av med. Tror jag väljer den synvinkeln. Känns liiite roligare då. :D

Imorgon kommer Nalle hit igen! Kvinnan har inte så mycket för sig i väntan på att få åka iväg till Nepal som volontär i Oktober, så då passar hon på att besöka mig! Vilket gillas starkt! Får se vad vi hitt på för någe!

Shit, nu måste jag ner till tvättstugan!

Tjingelingis!
Här får ni en bild att titta på också, bara för o liva upp inlägget lite. Eller nått :P
Lilla jag som 5-åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0