Life is like a box of chocolates, you never know what you`re gonna get.

Hej hopp i solskenet!

Grymt skön dag det varit idag. Underbart!

Jag, Nalle och Sanna (och även Sickan som inte kunde medverka idag pga av sitt älskade jobb) har länge tänkt åka till Lekeryd och ta del av den fantastiska mjukglassen man kan förtära där. Vilket vi förverkligade idag. Och ja, det var ju helt klart ljuvligt. Tog dock ingen bild men jag o Nalle körde hela fadderullan med grädde o topping o strössel o en hejdundrans massa mjukglass. Behöver jag säga att det var gott?

Sen när vi avnjutit detta fortsatte vi vidare till Uddebo badplats för att njuta lite av utsikten över sjön. Där satt vi ett tag och diskuterade livets viktiga ting. Verkligen jättetrevlig dag med jättefina flickor som jag avgudar lite smått :)

Jobbade även mitt första kvällspass på Posten igår. Det gick jättebra, kommer ha en fadder nu de första gångerna och det är ju inte helt fel. Var endel att hålla reda på kan man säga. Men det var trevligt folk o allt så det känns bra! :)

Här är lite bilder från idag.

Kommentarer
Postat av: Sickan

Tss. Hade du nån bättre anledning till att du bara kunde tisdag och torsdag då? ;) förresten så kan du ju skriva upp dig på att jobba extra på torsdag. för då jobbar jag 17.30-06^^

2011-05-11 @ 06:09:35
URL: http://kristoffere.blogg.se/
Postat av: Sanna

go kommentar där du! Lisa, du glömde nämna att jag gick nästan all in med min kulglass och strössel! ;) Och ja, underbar dag <3

2011-05-11 @ 17:33:47
Postat av: Nalle

gilla, gilla, gilla! underbar dag med underbara er! <3

2011-05-12 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0