Du får mig att hoppas på att barndomens orealistiskt vackra tro på odödlighet faktiskt skulle vara en verklighet

God förmiddag på er!

Idag e det ju som bekant veckans bästa dag. Najs. Dagen bjuder på utgång för min del. Ser verkligen fram emot det, va så länge sen jag festade nu! Ska även bli himla trevligt att träffa Becca som har varit i Indien och samlat material till sin c-uppsats. Ballt eller vad?! Va längesen jag såg kvinnan!

Sen e det ju det vanliga dilemmat: vad ska man  ha på sig?! Jag har fasen inget. Allt känns gammalt och överanvänt..Va jättelänge sen jag inhandladen nått nytt. Har gått igenom varenda affär trettisju gånger men har inte hittat nått jag gillar riktigt. Svårt det dära. Fasen, livet e lättare naken. Nudist kanske vore nått?

Nu hörni ska jag plundra min egen garderob för att möjligtvis hitta nån trasa till kvällsingen!
Ha en fin fredag! :D
Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Du fina kvinna. Ta på dig vadsomhelt, du kommer se faboulus uta oavsett :)

Så roligt att höra att allt går så bra för dig. Och din du och din man är så söta tillsammans!

Ser fram emot att träffa dig snart vännen.

Kramar

2011-05-06 @ 11:15:39
URL: http://kolstrom.blogspot.com/
Postat av: Ida

Haha..va söt du är! Så kul att läsa dina inlägg. Din personlighet lyser verkligen igenom i dina inlägg. Gilla!! ;) Det var nice att pratas vid igår. Hoppas vi ses snart som sagt så vi kan flumma till det riktigt rejält :D

2011-05-06 @ 18:39:13
Postat av: Lisa

Taack mina fina vänner! :) Ser verkligen fram emot att ses på torsdag Katrine! :) Och Ida det hoppas jag med verkligen! När det väl gäller e vi ju ganska bra på det haha :P



Kraaaam på er båda!

2011-05-10 @ 22:28:30
URL: http://fridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0