Back on track!

Heelluuuuu! Long time no see!

Tog en liten paus, men nu är jag tillbaka. Woho. Ni måste vara sjukt lättade!
Kan börja med att säga att man återigen är forserumare. Är inte så hårt som jag tänkte faktiskt. Har ju trots allt bott här i 20 år av mitt liv hehe.
Senaste tiden har gått sjukt snabbt. Nu är det snart sommar, känns som det nyss var vinter (iofs snöade det i förrgår.. men iaf).
En bra grej med att jag flyttade hem är att jag o Sanna kunde ta upp våra traditionella promenader och spontanhäng. Det är najs. Här e några exeptionellt vackra bilder från en tur till lllsjön för någon vecka sen. Vi körde premiär på vår sommarvana; käka glass och bara njuta av lugnet vid sjön. Prata om livet osv. Alltid lika trevligt :)







Kommentarer
Postat av: Sanna

Det här med hänget känns bra :)

2011-05-10 @ 10:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0