Veckans Idioti

Hallå i stugan!
Här har ni lite trevlig läsning om ni känner för det. En het diskussion om typ ingenting som började med att jag skojade. Ni må tycka att det var jätteonödigt av mig att fortsätta diskussionen, men tyckte det var fruktansvärt kul och hela tiden riktigt spännande att se vad Fredric hade för smarta svar. Kan avsluta med att säga att vi inte längre är facebook-vänner. hehe. ( Det i början mellan mig och Sanna tog jag mest med för att ni skulle förstå hur det började) Och ja, bilderna e lite ojämna och suddiga o så... men det går att tyda ändå ;)

Trevlig läsning! :P



Kommentarer
Postat av: Ida

Ojdå! Känner igen det där med att ha diskussion på facebook. Det kan lätt gå utför..Men bra att du sa ifrån! Sådana uttal är inte acceptabla!

2011-03-18 @ 13:31:36
Postat av: ebba

lisa du glömde att målaa för hans efternamn på en komentar :S <3

2011-03-20 @ 15:01:04
Postat av: Madde

word Lisa! haha :)

2011-03-28 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0