Går jättebra att åka buss och skriva samtidigt ojaa!

Omen tjena hej!

Här sitter jag på bussen till Göttlaboorrrg! De e la gött eller!?

Idag har det varit (snygga) besiktningsmän o kollat lägenheten. Vi fick väl godkänt så det va skönt. Lämnat nyckeln o så med, så nu har vi ingen lägenhet kvar. Känns ändå mycket lättare än vi trodde. Båda är lite lättade över att det är över nu. Man har lixom vetat sen slutet på december att man ska flytta, så det har varit så långdraget och man har på nått sätt undermedvetet tänkt på det hela tiden. Men nu när allt är klart kan fokusera på framtiden, o det e gött!

Igår efter att vi hade städat hela lägenhet skinande ren så träffade jag fina flickor från Spa0508. Jättekul o träffas igen! Blev mycket nostalgisnack och man blev verkligen påmind om hur bra gymnasietiden var. Den va fett najs helt enkelt. Och det var en supernajs fika, så tack flickor för det! Förgyllade verkligen dagen.

Sofia, Blazena och Ewelina! Fejna flickor det alltså!

Sitter även just nu och kollar på utbildningar/kurser till hösten. Så himlans svårt o bestämma vad man ska inrikta sig på. Får ta mig en funderare under helgen och ta en dag nästa vecka och bara söka massa massa massa. Så kan man ju bestämma sig helt senare :P

Ha en bra fredag! (:

Hajhopp!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Alltså Liiiisa, nu tycker jag att det är för längesen vi sågs! Hitta på något nån dag nästa vecka? :)

2011-04-01 @ 07:27:42
URL: http://andreahansson.se
Postat av: Andrea

Just nu är det ganska tomt i min kalender, tror bara det är imorgon jag är uppbokad än så länge :) När funkar det för dig?

2011-04-04 @ 18:58:45
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0