Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar

Hello i natten.

Kom hem från en himlans trevlig ost o vinkväll för några timmar sen. Inväntar just nu bara tiden, så jag kan gå o lägga mig nån gång o vända till dygnet lite bra så man e pigg på jobbet imorgon,idag,inatt? Knäpp dygnsrytm blire ju alltså. Ska liksom jobba idag om man ser till normala rytmer, för det är ju lördag morgon och jag ska jobba lördag natt. Men ska ju ändå jag ska ju sova som en hel natt innan jag ska jobba. Och jag jobbar ju bara en timme på lördagen, sen övergår det till söndag. Rörigt det dära alltså, tror inte jag blir klokare av att skriva massa meningslösa ord om det här iaf. Så därför lämnar jag det på bums. NU.

Nu är klockan halv sex snart, då borde jag ju kunna gå o lägga mig?! Orkar inte va uppe längre nu, gäspar som en gnu.

Lyssnar på en himelens bra lista och saknar lite också.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0