In The Club

Dagens höjdpunkt närmar sig, Melodiferstivalen. WOHO! Som jag längtar. HELT SJUKT.
Iallafall så säger min magkänsla att Danny har en god chans att vinna, eftersom han är i princip det enda bra bidraget. Så det är ju ganska logiskt då. Iochförsig så är ju Brolle, Swingfly och The Moniker helt okej.

Det som helt klart skulle glädja mig mest vore ju om Linda Bentzing och Sara Varga kom på delad sistaplats.

Upptäckte precis att vi har ett skat-bo i ett av träden precis utanför fönstret. Trevligt med nya grannar.

Är det bara jag som tycker att jag har en fruktansvärt bra inställning till livet idag? :D

Nu ska jag iallafall palla mig ner till affären och inhandla nått gott. Det är faktiskt lördag.

hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0