Tell me when you hear me fallin'. There`s a possibility it wouldn`t show


Haft en underbart fin helg.

Imorgon väntar flyttkartongerna på att fyllas ordentligt. Usch! VILL INTE! Älskar denna lägenhet och livet som vi har levt här. Vill inte att sista dagen ska komma. Jag kommer gråta. När vi stänger dörren för sista gången, då kommer jag gråta. Floder.

Händer iallafall en bra grej imorgon. Jag ska på anställningsintervju! Woho, det är NAJS. Wish me good luck!

Nu ska jag kolla sista anvsnittet av solsidan och sedan soova.
Najtnajt HAJ!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Kommer sakna kvällarna i eran lägenhet. Vi har så många fina minnen därifrån :)

Grattis! Vad ska du på intervju?

2011-03-21 @ 07:04:07
URL: http://kolstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0