Jag går inte isär när jag går med dig

Helluuu mina små fina bloggkompisar :)

Igår var en bra dag. Träffade världens bästa Sanna som alltid säger så mycket klokt. Den kvinnan är verkligen i en klass för sig. Grymt fin är hon! Tack för att jag har dig!


Senare blev det Afrodans. Träffade även Becca som hade spinat och följde med på afron. Så duktig är hon!
På kvällen var det mys med Katrine och Charlotta som gällde. Vi myste som bara den med tjejsnack,äppel-te, scones och tända ljus. Det va verkligen på tiden att ses alla tre igen. Vi som hängde så mycket under MKV-tiden!

Charlotta is in action!


fejnt!


Två vackra kvinnor!


Charlottas fina skål med massa goda polkagrisar och en muppig jag i bakgrunden.


MYYYYS!


Lurig Katrine smider planer för sconesen.


Fin dag med mycket fina människor helt enkelt!

Nu ska jag tvätta! YEY. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Sanna

When ever you´re in trouble want you stand by me....oooooooooohhhhhh :) <3

2011-03-17 @ 14:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0