På en betonglagd äng stod vi

Tjoo!

Det är så fruktansvärt svårt att vända tillbaka dygnet ordentligt när man har jobbat natt. Har fortfarande inte lyckats ordentligt sen jag jobbade i lördags. Men imorgon då jäklar! Har klipptid vid 10, så måste iaf gå upp halv 9! Nice!

Det har även gått upp för mig att alla skor jag är ägare till är sönder på ett eller annat sätt. Mina kängor som jag köpte i höstas sjunger på sista versen, sulan har lossnat från hälpartiet. Skulle iofs kunna superlimma, men då måste man ju ha ett lim också. hehe. Mina gamla underbara converse har tyvärr också sett sina bästa dagar, så får nog bli en liten jakt på nya imorgon!

Som kompensation för gårdagens pizza blev det idag kokt brysselkål med quornfärsgryta till lunch. Man tager vad man haver hemma så att säga hehe. Fina färger är det ju iaf!


Va även och tränade Afrikansk Dans i eftermiddags! Så sjuuuuukt kul!! Det borde verkligen alla göra! Så grymt härligt var det. Bara släppa loss! Tur att det inte fanns några speglar i salen, då hade jag nog inte kunnat låta bli att skratta åt mig själv. Kände verkligen att jag såg helt galen ut haha!

Och ikväll har jag käkat knäckebröd med keso och advokado samt ett päron. Snacka om nyttig dag. Man kan ju nästan tro att jag bantar?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Afrikansk dans vill jag också testa! men det finns inte på friskis i hbg :/ Får la dansa loss hemma istället, hehe :)

2011-03-01 @ 22:54:22
Postat av: Kristoffer

Sicken mat. Bäst att vi fikar jävligt onyttigt imon för att jämna ut det här :P

2011-03-01 @ 23:17:50
URL: http://kristoffere.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha ja! du får göra det :) antar att det är Ida?! :)



Krisse: haha, jo jag känner det med! va fan ska man va nyttig för liksom? onödigt?! :o

2011-03-02 @ 00:24:51
URL: http://fridells.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, glömde skriva mitt namn..

2011-03-04 @ 11:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0