I love the rain the most when it stops

Godkväller!

Kom hem från träningen för en stunds sen. Skulle ju ha kört dubbelpass men blev nog mer en o enhalvpass :P

Core var intressant och säkert superbra för en person med mycket tålamod...som jag inte har hehe, iallafall vad gäller träning. Vill gärna att det ska gå fort och vara intensivt. Core gick dock mer ut på att träna muskler runt bäckenbenet, mage och rygg, de muskler man använder som mest i vardagen. Man skulle hela tiden spänna musklerna men ändå ha en naturlig hållning under tiden man gjorde diverse långsamma lugna rörelser.
Det gav endel, men blir nog inte min favorit framöver.

Blev även början på Jympa Bas. I princip jag och två till i min ålder tillsammans med tio tanter o tre gubbar. Jag gick efter 20 minuter för passet var lite för simpelt och gjorde mig helt opepp. Plus att jag hade nada ork kvar. Är helt slut!  Imorgon får bli en vilodag.

Förövrigt så kommer min kära kombo hem imorgon! :D Ska bli trevligt att se kvinnan igen. Hon har varit uppe hos Richard i Falun och hjälpt honom med nått musikprojekt han ska göra i  sitt examensarbete.  Hoppas de har fått ihop nått bra (:

Nu blir det slapp i soffan resten av kvällen! Hoppas det går någon bra film på tv (:
Tjohaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0