Fem steg bakåt, två steg fram. På lite håll liknar det dans och i drömmen håller du i min hand

Hej hopp i stugan!

Imorgon e det fredag. YES!
Ska inviga dagen med att ringa lite ställen jag skickat/lämnat cv till. Kommer ju lite smått dö, men men, e ju inte så farligt när man väl lyssnat på dom sjukt långa signalerna och personen på andra sidan svarar :P

Sen ska jag och Becca köra dubbelpass 12-14 (!) Vi är coola. (det kanske e vardag för er, men i min värld är det extremt sällan förekommande) Först blir det jympa medel och efter det step o styrka. BIFF på oss alltså.

Senare på kvällen är jag bjuden hem till Andrea och Johannes på ost-och-vinkväll! Vuxenpoäng eller vad!? Ska bli himlans trevligt! Kex och ost är ju bland det godaste som finns!

BTW spenderade jag hela tisdagen på körskolan och klarade ett till deltest på teorin, så nu har jag bara ett kvar innan repetitionstesterna! Sen hade jag körlektion på eftermiddagen. Enligt mig gick den skitkasst, enligt Leif (skönaste läraren!) gick det jättebra. Körde bland annat på landsväg, o det var helt sjuuukt halt! Jag fick in en riktig sladd så både jag o Leif skrek till och ändå körde jag bara i 30-40 km i timmen. Kort sagt, HALT. En annan tabbe jag gjorde va att blinka vänster i en rondell och ändå köra till höger. Ibland kopplar inte hjärnan. Leif sa dock att det var luugnt och att det tydligen är vanligt att just tjejer tar fel på höger o vänster. Men ändå, INTE okej.

Vi säger så. Ha en helt underbar fredag.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag känner så mkt igen mig. Har gjort bort mig många gånger då jag kört helt fel också, Så du är inte ensam vännen ;)

2011-03-11 @ 12:21:54
Postat av: Clara

haha rolig lärare du verkar ha :D Gött.

2011-03-11 @ 18:11:04
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hehe okej skönt det.. iaf för mig :P Släktdrag då? Kan ske har nått med vårt ickebefintliga lokalsinne att göra? :P



Haha ja! Han e störtskön! :D

2011-03-11 @ 18:22:40
URL: http://fridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0