A bitter-sweet melody

Jahopp. Då har man börjat packa ner sitt liv då. Känner mig typ tom. sorgsen. eller nått. skum känsla. Verkligen jobbigt att göra något man egentligen inte vill. Suger.

Imorgon ska jag iallafall vikariera på ett dagis i Forserum. Det ska bli riktigt kul! Aldrig gjort nått sånt eller haft den typen av jobb tidigare, så blir spännande o se hur man klarar av det. Vem vet, kanske kommer på att det är det jag vill ägna resten av mitt liv åt. You never know.

Bilder från vätterstranden i september förra året. När vi bara bott här några månader.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket dagis? :)

2011-03-23 @ 19:32:25
Postat av: Sickovic

Sjukt fina bilder ju. Sånt kan du inte undanhålla så länge ju :(

2011-03-24 @ 08:43:39
URL: http://kristoffere.blogg.se/
Postat av: Nalle

sjukt skum känsla detta. sjukt skumt jobbigt. sjukt skumt sorgset. sjukt skumt fin lisa som jag kommer typ avlida utan. saknar allt redan.. o vi har inte flyttat än. kan tycka att det suger lite granna.

2011-03-24 @ 10:07:52
Postat av: Sanna

Sickan, det är jag som är fotograf :)

2011-03-25 @ 08:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0