Visa på en fredag

Hejhopp!

Sitter här och filar på ett personligt brev. Usch sånt är så himelens svårt. Jag är inte direkt den som brukar sälja mig själv om man säger så haha. Men jag tror det börjar likna något.

Strax ska jag på After Work med Katrine och nyss ringde mamma och frågade om jag ville fika senare, så det blir en fika på det också. Efter det blir det filmkväll med Dea. Vi tänkte vi skulle se "Love and Ohter Drugs". den ska tydligen vara bra.

Annars har denna dagen varit den minst produktiva på länge. Haft huvudvärk hela förmiddagen och sitter fortfarande i pyjamas. Illa.

Aja imorgon ska jag iallafall träna på morgonen. Det är ju gött.
Nu måste jag skynda mig. Ha en bra fredag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0