Vid protesfabrikens stängsel

Godmorgon på er! (eller förmiddag kanske man ska säga)

Här sitter jag och käkar havregrynsgröt med kanel och skivad banan på, himla najs kombination måste jag säga.

Jag älskar mornar när man vaknar tidigt helt av sig själv och känner att man är så grymt pigg att man inte orkar ligga kvar i sängen, liksom höjden av pigghet! Idag var en sådan morgon. hade ställt klockan på 08.45 men vaknade redan vid 8. Så nu har man hela dagen på sig att vara ledig, YEY!

Idag ska jag pyssla med en liten hemlis huhu. Kan inte säga mer än så tyvärr, för personen som hemlisen är till läser garanterat det här. Men lovar att avslöja denna hemlis senare, när det inte är hemligt längre.

Sen ska jag även gå lite på stan och fixa lite andra hemlisar till en liten plutt som fyller år hihi. Shit vad hemlig jag är idag.

Senare i eftermiddag kommer Sanna hit! Ska bli så mysigt att träffa henne igen. Finns inte mycket som slår vår vänskap. Vi kan ses varje dag och alltid ha något att skratta åt, att prata om. Sen ibland kan det gå ett par veckor och det är ändå som vi sågs igår när vi ses. Hon är en kvinna som förgyller mitt liv grymt mycket, och som jag vet kommer vara min vän så länge vi båda går på denna jord.

Och precis nu ska jag ringa Arla och kolla om de har några extratider framöver till lilla mig.

Vill även utbringa ett stort TACK till Nahal för att hon vek min tvätt igår ikväll.

tingeling!

Kommentarer
Postat av: Grennaboy

Håkan hellström :D

2011-02-03 @ 11:21:48
Postat av: Lisa

självklart! ;)

2011-02-03 @ 11:39:00
URL: http://fridells.blogg.se/
Postat av: Sanna

Alltså naaaw vad gulligt :) Vi hade jätte kul som vanligt <3

2011-02-04 @ 08:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0