Obabybaby!

Denna måndag startade 05.30 av att klockan ringde. Skulle med tåget vid 06.42 och som alltid när jag ska hinna med tåg från Forserum gick jag hemifrån 06.38... vilket betyder gå i väldigt rask takt till biblioteket och därifrån springa som en idiot för att hinna springa under bommarna när tåget åkt förbi övergången och precis stannat och därifrån springa till tågets närmaste dörr för att hinna in innan dörrarna stängs. Förstår inte att jag inte lärt mig under alla dessa år. Men det är väl Lisa i ett nötskal skulle jag säga.

Väl i Nässjö gick jag till Nässjö Trafikskola. Min känsel i benen var ungefär lika med noll när jag kom fram. Där satt jag och väntade 45 min innan riskutbildningen började kl 8. Grymt bra kurs ändå tycker jag. Tycker faktiskt det är bra att de infört den, även att man får betala 700 kr för 3 timmar. Blev väldigt upplyst om riskerna och kommer nog tänka en extra extra gång innan jag sätter mig i bilen i olika situationer. OCH man fick även en vit ostmacka och en Cola! Lixom bara en sån sak!

Efter kursen gjorde jag teori en stund, sen kom Obabybaby (han har många ofrivilliga smeknamn den mannen hehe) och hämtade mig och vi åkte o fikade på Thimons. Klippt sig o allt hade han gjort med, riktigt stilig va han!

Det var trevligt o träffa Kristoffer igen. Vi ses alltför sällan! Hörru det krisse!? (:

En stekare i sina bästa dar!


Jag provade en chokladsemla. Inte helt fel faktiskt!

Nu ska jag ladda inför körlektionen imorgon. Jeppjepp! Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Krisse

Nu har vi faktiskt träffats 2 ggr på mindre än ett dygn ;-) puss

2011-02-22 @ 13:28:29
URL: http://kristoffere.blogg.se/
Postat av: Sanna

Stekaren var snygg i håret och snygga bakelser/kakor vare´:)

2011-02-22 @ 17:35:22
Postat av: Lisa

Ah, det har vi ju faktiskt :) men sista gången räknas inte :P

2011-02-24 @ 02:03:23
URL: http://fridells.blogg.se/
Postat av: Lisa

OJ, ja sanna, mycket snyggt vare helt enkelt! ;)

2011-02-24 @ 02:04:24
URL: http://fridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0