Högt över molnen

Tjenis på er!

Kom hem från träningen för några timmar sen. Ambitiöst om jag får säga det själv. Fast var sjukt jobbigt att gå upp i morse! Var hos Dea till halv 3 i natt, så kom ju inte i säng jättetidigt om man säger så. Fick låna några klänningar av Dea med och knäpp som jag e börja jag ju prova dem när jag kom hem. Så somnade nog inte förrän runt 4 hehe.

Gårdagen var jättetrevlig. Var på After Work med Katrine, Moa, Moas syster Lina och  en till tjej som hette Ronja. Vi var på Aqua, ligger på Väster mitt emot Anna-K Heminredning. Jättefint var det där, och god mat till överkomligt pris. Rekommenderas! (:

Sen mötte mamma upp mig och vi var och fikade på Coffeehouse by George under tiden Ebba och Maja var på bio. Himla trevligt var det. Dock är mamma är helt beroende av Quadra Pop. Så hon var ju tvungen att spela det iallafall en gång under fikan. Maj gad.
Världens bästa (: <3

Efter fikan gick vi till bion och väntade på småfisarna. Och jag passade även på att fråga om de hade nått jobb där just nu och tjejen jag pratade med sa att jag skulle komma in med mitt cv. Så vi får väl se vad som händer.

Sen skjutsade mamma hem mig och jag gick över till Dea för filmkväll. Det var jättetrevligt! Blev massa prat, chips och popcorn hehe. Och självklart film då. Vi såg Love and Other Drugs, helt godkänd film! Så där lagom. Betyget dras ju upp lite av att Jake Gyllenhaal spelar en av huvudrollerna. Sexy maaan!


Gott!

Sötis-dea!


Filmen!


Måste bara ge er en bild! DAMN!!!

Nu ska jag laga kycklinggryta! Betonar KYCKLING. Alltså inte bönor idag.
Framåt kvällen väntas fest hos Mr Lindau! Ska bli trevligt :)
Ha nu en helbra lördag!
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0