Som ett höstlöv i vårens första flod

Hallihellu :)

Kom hem från frukost/brunch med söta Charlotta för en stund sen. Det var skönt att träffa henne igen, var ett tag sen om man säger så. Senast på nyår. Vi hade en liten svacka, men nu känns allt bra igen. Tur att det går lösa saker och att vi förstår varandra igen. Det är himla bra! :)


Strax ska jag ringa o boka en körlektion och sen ta tag i allt jobbigt. Typ ringa på några jobbannonser. Asso, varför är det så jobbigt att ringa? Att överhuvudtaget prata i telefon, förstår inte varför jag har sånna problem med det. Helt stört. Men det är ju så, som Uffe sa igår, att man måste våga utsätta sig för saker och tro på sig själv, annars kommer man ingen vart.

Om det är nån som vill veta så överlevde både jag och Uffe övningskörningen i stan igår. Det gick riktigt bra faktiskt. Grymt nöjd. Nu gäller det bara att få lite mer körvana och veta hur man ska hantera vissa situationer.

Nu ska jag peppa mig själv med ris och böngryta. Och Håkan. Kärlek till honom.

Tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0