Solen i ögonen

God dag! Gillar att solen vågar visa sig lite idag, hoppas på mer sånt nu.. typ hela våren gärna.

Igår var en dag värd att minnas. Jag och Nalle var äntligen och pantade det som blivit efter alla små fester vi haft.


Blev ganska mycket på pantkvittot alltså.

Nu ska jag iväg och käka lunch med den här kvinnan! Ska bli himla trevligt!

Senare ska jag även slåss med Becca på boxen hehe.

Vill också passa på att varna jönköpings invånare. Ska köra i stan på första gången på länge ikväll, så för ert eget bästa, stanna inomhus.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det var mycket trevligt idag måste jag bara säga, tagga filmkväll på fredag nuuurå! :)

2011-02-16 @ 16:24:10
URL: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0