Party All Night Long

Japp japp! I lördags var det party som gällde...igen hehe. Jag, Becca, Nalle och Dea för-förfestade lite hos Dea innan vi sprang för att hinna med bussen till Gräshagen och Daniels lilla fest. Vi blev runt 15 stycken som trängdes i hans inte allt för stora etta. Kvällen bjöd på en hel del prat och alkoholhaltiga drycker. 23.59 tog vi bussen till stan för att shake some ass på O`learys. Det var riktigt kul, mycket folk för en gångs skull. Ett tips är att gå dit på lördagar om man vill ha en lyckad kväll (kan hända att det bara e jag som inte hajat detta innan.. ingen ovanlig företeelse att jag är lite efter)

Senare gick vi till Sibylla för det obligatoriska fyllekäket. Där träffade vi THE KILLERS och några av deras polare. Tro det eller ej. De stod där i kön och beställde hamburgare. Inte visste jag att det bandet bestod av Kognitiva Beteendevetare från Halmstad. Men tydligen! Ibland lär man sig ju ett och annat.  Himla trevligt var det iaf!

Några bilder från kvällen. Blev dock inte så många (normala) från själva festen.
tillber vinet ojaa.


Himla söta glas.


Jag och Dea.


Ehm.. bussbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0