Livet är en fest

Jajamensan! Igår var det både födelsedagsfirande och fest på Östra Storgatan 82. Kristoffer och Sanna har fyllt (båda 29e januari) så vi hade lite kalas för dom med moussetårta och fiina presenter! Vi har gjort så nu de senaste åren att de 3 som inte fyller år går ihop och köper en fin present. Blir lite roligare då! (eller iaf enklare) Vi kom även fram till att vi har ett sjukt jobbigt dilemma! Alla vi fyra fyller år inom en period på ca 2 månader. JOBBIGT eller vad!?
Senare på kvällen kom lite annat fint folk och vi hade en trevlig kväll med spel och skratt och dans. (på bästa dansgolvet i stan!) Blev även utgång till Harrys/Sliver. Här är lite bilder från kvällen!
Sanna och Krisse är mycket förväntansfulla.

Den goda moussetårtan som vi stolta bjöd på.

.
in action!


Sanna betraktar sin tavla. Ehm..kristoffer ser lite obefogat arg ut haha.

Min lilla hemlis som jag pysslade med förra veckan.. hehe..
För er som inte vet så är det såklart Sanna och hennes pojkvän Daniel.
Fick dock ingen bild på alla presenterna när de var öppnade.. men de var fina iaf :P


Senare kom Johannes o Andrea...

...och Nicklas o Rebecca...


..o Jennifer!


Snyggisar!


haha ehm jaa.. denna kvinna bor jag ihop med. Behövs det sägas mer?! :P


Herrar talar om viktiga saker.


Dans!!

Nu är det slapp framför tvn fram till 22 då det bär av mot en natt med jobb.
Ha en bra lördagskväll!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad grym du är! Så sjukt fin tavla!! Nu vet du vad jag förväntar mig när jag fyller år ;)

2011-02-12 @ 19:26:07
Postat av: Sanna

<3 GILLLA

2011-02-13 @ 12:16:53
Postat av: Clara

åh fy va grymt snällt att göra en tavla sådär. :) gulligt! Kram

2011-02-13 @ 13:50:13
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack tack! snälla ni är! Värmer verkligen :)

2011-02-15 @ 01:47:34
URL: http://fridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0