Låt solen värma dig

Halli hallå!

Idag är det fredag. Veckans bästa dag. Alla är på bra humör, de flesta slutar tidigt från jobbet och vet att de bara ska hem och gotta sig i två hela dagar eller ja, kanske roa sig på något vänster. Jag säger bara GRATTIS till er!

Kan meddela att man gillar fredagen även om man varit ledig hela veckan, som jag varit nu. Helgen är alltid speciell. Även om jag ska jobba en helg så ser jag hela veckan fram emot helgen (puckat, jag vet.) och jag tror mest det är för fredagkvällen, man har alltid så bra känsla då.

Så allihopa, njut av denna dag!

Jag ska ner på stan och inhandla en liten present till mormor och lillplutten (syrran, hon blir alltid jätteglad när jag kallar henne plutten) som båda fyller år imorgon.

Sen ikväll ska jag på födelsedagsparty som Sanna har tillsammans med sin klasskompis! Ska bli nääjs. Vi ska sedan vidare till Farfar (jo, det är sant). Men inte till den farfar som ni nu tänker på, utan det är en ny studentpub här i stan, som även icke-studenter är välkomna på. Hoppas på en toppenkväll!

Vill även tillägga att jag är sjukt sugen på att skicka iväg allt mitt guld till Postalgold.se. Liksom vem vill inte skicka sitt guld på posten till ett företag som sedan värderar det och sätter in pengar för det på ens konto!? Känns grymt pålitligt.
tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: "din syrra"

jasså.. du ska köpa paket till mejj ;D <3

2011-02-04 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0