Hela livet var ett disco

Hej hej hej hej... hemskt mycket hej!

Här sitter jag i den hemskt fantastiska underbara lilla hålan Forserum. Jo precis. Jag är hemma på besök i det lilla gula huset på kullen. Som jag skrivit tidigare fyller Ebba och mormor år idag, så vi har haft ett litet minikalas för dom. Mamma har bjudit på god mat (VIKTIGT: Uffe har skalat potatisen) och tårta. Ebba och mormor har fått finfina presenter. Gav mormor boken Zahiren av Paulo Coelho, den ska tydligen vara väldigt bra, mycket kärlek och sånt, det passar mormor. Ebba fick ett läppglans formad som en stilettklacksko och lite roliga pennor av mig. Ne jag vet, låter inte mycket för världen, men det är ju tanken som räknas hehe.

Igår  blev en lyckad kväll. jag var hos Sannas kompis Jonna strax efter 18 där det bjöds på kladdkaka och var allmänt trevligt. Dock började jag må illa av nån konstig anledning (nej inte av för mycket alkoholintag), vilket gjorde det hela lite dumt. Jag var helt övertygad om att gå hem o lägga mig, men Sanna och Sandra, en annan tjej på festen, övertalade mig att käka lite kebab, vilket gjorde det hela mycket bättre och jag följde med ut. Vi tre gick till Harry`s och de andra till Farfar. Det visade sig att vi gjorde ett bra val, för det hade tydligen varit lång kö och segt att komma in på Farfar. På Harry`s var det mycket folk, varav en del gamla gubbar, host*. Men bortsett från gubbar så var det himla trevligt! Vi kom dit redan kvart i elva, vilket brukar leda till att det blir segt. Men tiden gick jättefort, jag ville inte ens gå hem när det var slut. Så tack för igår!

Nu väntar en kväll med familjen och troligtvis Melodifestivalen. Yes!

Hoppas ni har en himla bra kväll, vad ni än tar er för!

tjoo!
Jag, plutten och lillfisen.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

jag tycker att melodifestivalen var fan så mycket bättre än 6 kilo nötfärs! så det så.

2011-02-05 @ 23:34:57
URL: http://kristoffere.blogg.se/
Postat av: ebba

Min min kom ju till bara för att maja bet mig :D

2011-02-06 @ 14:25:20
Postat av: Sanna

Jag skrattar lite smått. Särskilt åt det där med potatisen ;) hahaha.

2011-02-06 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0