En gul böjd banan

God kväll på er!

Jag känner mig misshandlad. Har sån sjuk träningsvärk att det är pinsamt! Jag och Becca var på Box igår, vilket var jättekul och väldigt givande. Idag var vi på Aurobics, vilket inte var alls lika kul. Det var för svårt för att kunna slappna av och träna. Man var hela tiden tvungen att fokusera på att göra rätt rörelser, och rörelserna var onödigt svåra. Men antar att det är det som är meningen med Aurobics. Not my cup of tea alltså.

Nu ska jag göra mangoglass. Superenkelt och supergott! (och lite nyttigare än vanlig glass)

Recept: Mixa en paket frysta mangobitar (250g), 2,5dl Kesella Vanilj och Juice av 1 lime. Servera direkt i glas. MUMS!

För övrigt så passar Bygglovs-Matte bättre i långt hår. Han ser lite mer rough ut då.

Kommentarer
Postat av: becca

jag har träningsvärk i magen. det gör ont att skratta och det suger. bygglovsmatte och mangoglass, what a combo!

2011-02-08 @ 20:27:00
Postat av: becca

jag har träningsvärk i magen. det gör ont när jag skrattar och det suger. mangoglass och matte, what a combo!

2011-02-08 @ 20:28:31
Postat av: ethel

Vilken snygg design du fått till! :D Och mangoglassen lät inte fel den heller, mums.

2011-02-08 @ 20:32:18
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Lisa

Becca: Haha jag med! och rumpan ska vi inte tala om! :P Men grymt kämpat ;) och mangoglassen e hima fin! rekommenderas verkligen ;)



Ethel: Tack, kul att du tycker det :D

2011-02-09 @ 00:03:29
URL: http://fridells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0