If your time to you is worth savin', then you better start swimmin', or you'll sink like a stone for the times they are a-changin'

Hej hopp i kvälla!
Nu är jag hemma efter en grym helg i Jönköping/Forserum.
inledde visiten med att gå på Sannas examensbjudning för släkt och vänner. Himla trevligt var det, och Sanna hon var fin minsann. Jag är så stolt över flickebarnet. Lärare passar verkligen henne. Hon kommer bli världens grymmaste! Önskar att jag skulle fått ha henne som fröken. Hade varit Awesome!
Finisen öppnar glatt presenter, likt ett litet barn på julafton :)
Helgen fortsatte sedan med mys med syster Ebba och sedan fest hos Anders i Jönköping med vidare utgång till Harrys/Sliver. Sjukt bra kväll! Va längesen jag hade så kul på en utekväll! Bildbevis kommer senare höhö :)
Nu blire chillkväll och förberedelse för en heldag på högskolan imorgon! Ska bli riktigt spännande.
Ha de gytt! Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Naw <3

2012-01-28 @ 10:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0