All this time I've been painting our portrait, but I can't seem to make it shine. The angle doesn't seem to matter, perhaps the problem's with the light.

God Eftermiddag!

Känns ovanligt att jag redan varit vaken i 9 timmar. Jisses. Veckans bästa dag! Fredag arma fredag! Ikväll blir det bio med Emma och Katrine. Är supertaggad! Älskar bio och stämningen som finns över det. Vi ska se "Simon och ekarna", en dramatisering efter Marianne Fredrikssons hyllade roman med samma namn. Den vann även flera nomineringar på  årets Guldbaggegala bl.a. för bästa film och regi. Så att ja, förväntningarna är stora!

Var på pubrunda igår med. Den avslutades på skolans Kafè som var omgjort till pub, var live-band och tävlingar och spex, jättemysigt! Var väl dock inte jäääääättetaggad på att gå upp kl 6 i morse och gå på seminarie, hehe, men det gick bra iallafall.

Sen måste jag ju oxå förtälja att Lova har börjat på Socionom nu oxå!! Hon kom in på reserv, typ i förrgår! Hur nice är inte det lixom!? :D Underbart!! Så nu e det som det ska igen, vi är klassisar. Nästan iaf, vi går inte i samma klass, men har rätt många föreläsningar ihop o så! Like like like!

Nu ska jag plugga en stund har jag tänkt mig. Så ha en fin fredag allesammans! Det ska jag ha!

Tjingaling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0