För vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar

God afton!

Jisses vad tiden har gått fort idag. Pluggat körkortsteori och sökt jobb på förmiddagen, följt Nalle till skolan, gått på stan, tecknat lite granna och fikat med fina Katrine på Kaffe Paus (sjukt najs cafe, just saying). Kul att träffa kvinnan igen, var ett tag sen nu (typ nån vecka sen kanske hehe). Känns längesen iaf. Hon praktiserar på Jnytt just nu, imorgon skulle hon bland annat ringa till David Batra. (!) LIKSOM DET GÖR MAN JU VARJE DAG. Cool är vad hon är.

Skulle även ha övningskört med Uffe ikväll under tiden Ebba hade träning med Husqvarna FF, men Ebbisen mådde inte så bra, så det blidde inställt. Har istället spenderat kvällen med att lära mig "War of the worlds" med Get Cape.Wear Cape. Fly (skönaste namnet). Hehe stackars grannar. Men vad fasen, så länge de inte ringer på dörren eller slänger arga lappar i brevlådan så tänker inte jag bry mig iallafall. Flyttar ju ändå snart buhu.

För övrigt ska jag på riskutbildning i Nässjö 21 feb YEY YEY YEY. Tanten försökte även sälja 10 st. teoriprover att göra hemma för 150 kr. Allvarligt, vem fasen köper det?  Inte jag iallafall. Vilket jag sa till henne. Hon var helt plötsligt inte lika trevlig längre. Hmm...skumt?!


Imorgon ska jag köpa ny kamera! wiiiieee!! liiike it!

Och nu ska det allmänt chillas.
ha en bra onsdagskväll/natt.

tjing!

Bästaste Katrine!


kan ej beskrivas i ord alltså. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0